چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه هکرهای ناشناس علیه دونالد ترامپ نماینده جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اعلام جنگ تمام عیار کردند.

براساس گزارش تلگراف، گروه هكرهاي ناشناس كه به خاطر فعاليت‌هاي سايبري خود عليه سازمان‌ها و افراد جنجالي،‌از گروه داعش گرفته تا كوكلوكس‌كلان‌ها و دولت تركيه،‌به شهرتي جهاني رسيده‌اند، پيامي ويديويي را روي يوتيوب منتشر كردند و در آن اعلام كردند اين يك هشدار نيست، اين اعلان جنگ تمام عيار است.

اين جنبش عليه ترامپ كه OpTrump# نامگذاري شده‌است، در ماه آوريل و از روز دروغ آوريل از سر گرفته خواهد شد، و در پي آن وب‌سايت‌هاي وابسته به كمپين ترامپ از جمله trumpchicago.com, trump.com, donaldjtrump.com andtrumphotelcollection.com با كمك حملات DDoS غيرفعال خواهند‌شد.

اين گروه تاكنون اطلاعاتي متعلق به ترامپ از جمله شماره امنيت اجتماعي، شماره تلفن شخصي و جزئيات تماس با همكاران نزديك او را روي اينترنت منتشر ساخته‌است. ناشناس‌ها در پيام خود خطاب به ترامپ گفتند ما مدت‌ها است كه تو را زير نظر داريم و آنچه از تو ديده‌ايم عميقا ناخوشايند است،‌كمپين نفرت‌انگيز تو نه تنها آمريكا را، بلكه كل سياره زمين را بهت‌زده كرده‌است. تو تنها به دنبال طمع و قدرت خود هستي.

اين اولين‌باري نيست كه هكرها ترامپ را هدف قرار داده‌اند،‌ در ماه دسامبر اين گروه سخنان نژاد‌پرستانه وي عليه مسلمانان را به باد انتقاد گرفتند و وب‌سايت او را غيرفعال ساخته و پيام‌هاي صوتي و گفتگو‌هاي او با افراد رسانه‌اي را منتشر ساختند،‌اما اين جنبش به سرعت فرونشست.

اكنون ناشناس‌ها مي‌خواهند تعداد بيشتري از وب‌سايت‌هاي او را غيرفعال سازند، آنچه عموم مردم بايد از او بدانند را كشف كرده و در اختيار افكار عمومي قرار دهند و كمپين او را متلاشي كرده و برند او را تخريب كنند. ناشناس‌ها در پيام خود هشدار دادند كه اعضاي وفادارشان تصميم گرفته‌اند جنبش عليه ترامپ را در ابعادي وسيع‌تر احيا كنند.

کد خبر 328421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha